יום ראשון, 8 במאי 2016

קול הנבחרות 105 - לקראת ההתמודדות בבחירות לרשויות המקומיות 2018 - מאי 2016

 
      קול הנבחרות מס' 105

  לקראת ההתמודדות בבחירות לרשויות המקומיות 2018

מאי  2016

חברות יקרות,
הנהלת אגוד נבחרות הציבור נערכת לסייע לכל מי ששוקלת התמודדות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שתערכנה בשנת 2018.
בכל רשות מקומית ניתן להבחין בהן: נשים איכותיות ואכפתיות, נשים מובילות דרך, מתנדבות, מנהיגות, נשים כריזמטיות, בעלות יכולות וכישורים לתרום ולהשפיע.
בין המטלות שהציב האיגוד בתוכנית עבודתו:  הבטחת  מספר זהה של נשים כמו הגברים בעמדות מפתח בהנהגת הרשויות המקומיות, כחברות מועצה, בתפקידים בכירים בתוך העירייה ובדירקטוריונים של החברות העירונית וכיו"ר של דירקטוריונים בחברות עירוניות.
תהליך ההערכות לבחירות הוא מורכב וככל שמקדימים להבין ולדעת מה נדרש כדי להתמודד בבחירות, בין אם לרשות עיר/מועצה מקומית או אזורית, או לחברות במועצה - נסייע בכך לקידומן של הנשים בחברה.
יש לפזר את הערפל סביב הנושא ולעורר מוטיבציה במועמדת שתוהה, חושבת, מתעניינת ואולי אפילו רוצה ולא יודעת איך, כיצד ואיפה מתחילים.
אנו, חברות אגוד נבחרות הציבור נעמיד בשמחה לרשות כל אחת מהנשים, השוקלת או הרואה עצמה מתמודדת בעתיד הקרוב, את  ניסיוננו האישי, ארגז הכלים שרכשנו והידע הרב שצברנו במהלך כל שנות כהונתנו ופעילותנו הציבורית.
המנטוריות - חברות המועצה המכהנות כיום ובעבר, תלוונה את המועמדת בכל שלב משלבי ההערכות הדרושה, כדי לבסס את מעמדה וביטחונה כמועמדת בקהילה בה היא חיה בכל ישוב ברחבי הארץ.
חברות מועצה יקרות, נא סייעו באיתור וזיהוי מועמדות מקרב הנשים בעלות הפוטנציאל בסביבתכן, שטרם קיבלו החלטה כלשהי על דרכן הפוליטית בעתיד כבעלות השפעה ומובילות בקהילה.

אנחנו נסייע  להן לפזר את הערפל סביב נושא חשוב וערכי זה לטובת קידומן של הנשים בכל מערכות החיים ובשלטון המקומי בפרט.

כתבו נא במייל חוזר וציינו שם מלא של המועמדות, כתובת, מייל ומספר טלפון נייד

בכבוד רב,
אביבה מנצור
חברת מועצת כוכב יאיר-צור יגאל
חברת הנהלת האיגוד

וחברות ההנהלה: עו"ד סימה פרי – יו"ר האיגוד , עו"ד מלי פולישוק-בלוך, נאוה גלעד-שלומוביץ, ישראלה רוזן, ד"ר עדית דיאמנט, עו"ד שלי עמרמי-בוזגלו, סיגל שיינמן, ליקה לוי, ד"ר ענת קלומל, ורד שפינר